maandag 14 november 2011

Parijs

Heeyy,
ik vind Parijs echt een geweldige stad!
Ik ben in de herfstvakantie naar Parijs geweest,
en ik vond het het super leuk <3
We zijn naar de Sacre Coeur, Eiffeltoren, Notre Dam, Montmartre enz. geweest.
En natuurlijk naar veel winkels! In Parijs zitten natuurlijk heel veel dure winkels, 
o.a. Chanel, Prada, Cartier, Louis Vuitton, Gucci, Dior en nog veel meer.
Natuurlijk zijn er ook heel veel goedkopere winkels, dus niet getreurd ;)
Op Weheartit heb ik leuke plaatjes van Parijs gezocht, zodat ik jullie
een beeld van Parijs kan geven :)






 Deze vind ik ECHT heel mooi, ik zou ook
graag een keer in de winter naar Parijs gaan <3
-Sorry trouwens dat op bijna alle foto's de Eiffeltoren staat,
blijkbaar is hij erg populair ;)

X Sophie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten