dinsdag 8 november 2011

Designer wishlist

Haaii ;)
Ik weet dat het misschien een beetje raar klinkt,
maar ik heb een verlanglijst met designer items.
Het klinkt raar omdat ik pas 12 ben, maar toch, dromen mag altijd ;)
Hieronder mijn top 5!



1. De Chanel 2.55.
Moet ik nog meer zeggen?
Dit vind ik echt de meest geweldige tas ooit.
Helaas is de prijs iets minder geweldig, namelijk zo'n 3000 euro...
Nog even doorsparen....



2. Nagellak van Chanel, nummer 557, Morning rose.
Ik zou er best $30,- voor over hebben,
maar helaas, hij is niet meer te koop.
De prijs varieerd van $21 tot $22,40.








3. De super schattige ballerina's van Marc by Marc Jacobs.
Helaas zijn ze $230, en hebben ze waarschijnlijk mijn maat niet,
toch vind ik dat hij zeker een plekje in mijn lijst verdient!




4. Louboutins.
Oké, niet voor nu, maar voor later natuurlijk,
dat geeft me dan nog even de tijd om zo'n $700 te sparen...

5. Een roze Louis Vuitton portemonee.
Ik vind hem echt HE-LE-MAAL geweldig,
vooral met die logootjes, en dan die kleur!


Dit was mijn wishlist, ik hoop dat jullie het leuk vonden ;)
Hebben jullie een designer wishlist?
Zo ja, wat staat er dan op?

X Sophie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten